Mermaid3133 İlaçlar ihmale gelmez lütfen ambulans arayın, 112 acili arayın , ilacın adını söyleyin , size yardımcı olsunlar
SedaSoner Feyzadertlii lütfen burada vakit harcamayın. Ben bebekken dedemin haplarını annem elimde yakalamış hemen kusturmuş ve direkt hastaneye midemi yıkamışlar. Şükür vücudumda bir şey kalmamış ama mutlaka götürün isterseniz en ücra köşede olun can bu🥺
tugceo92 Feyzadertlii acile goturun hanfendi burada sormayın böyle şeyleri. Herkes farkli birsey yazar. Allah korusun. Söz konusu bebeğiniz kalp ilacı içmiş burdaki insanlara göre mi hareket edeceksiniz. ne kadar yanlış bir düşünce. …
Papatyaseverrrr Feyzadertlii tabikide hemen goturun acile burdakiler nerden bilecek bisey olur mu riske atmayin
_Zeynep_bebek Feyzadertlii yani burada herkes acıle götür der önce yorumlarıda okudum hehes aynı şeyi demiş inşallah şuan has.yolundasınızdır yada coktan gitmişsinizdir böyle şeyler çok ciddi biz yeitşkinlere bile zararlıyken dırek acıle gıt ek gerek
Portakal Feyzadertlii yani korkutmak istemem ama ayran ne alaka bir şey içirmek ya da kusturmak çok tehlikeli ambulansı arayın bence derhal
Adarenn Düşme, ilaç yutma, cisim yutma gibi durumlarda buraya yazmak vakit kaybıdır. Lütfen şuan gerekeni yapın ve ambulansla hastaneye gidin. Bizlerde merak ta kalıyoruz burda ne yaptılar gittiler mi iyilermi diye
Feyzadertlii Adarenn Hastaneye götüremedik ama iyi şuan birseyi yok oynuyor konuşuyor gülüyor hiçbir sıkıntısı yok gözlemliyorum
Ecos Yasemin000 Okudum ama nasıl okudum içim yandı okurken. Allah’ım kimseyi evladıyla sınamasın. Evlatlarımızı korusun inşallah🙏 Lütfen bir şekilde ambulans arayın bir şey yapın ve doktora ulaşın. Allah evladinizı size bagislasin
Haticelif Feyzadertlii olmasında inşallah, herkes bebeğinizin iyiliği için yazıyo kimse kimseyi tanımıyo sonuçta, tedbir amaçlı bi hastaneyi bari arayıp sorsanız
lilosece Feyzadertlii sendeki rahatlık da kimsede yok kadın gotursene cocugu hastaneye ne biçim annelik bu zehirlenmesini bekliyosun karacigerimi kaybetsin arkadasimin cocugu ağrı kesiciyi azında cignedi senin gibi umursamadı kızı sabahına kaybettiler
Papatyaseverrrr Feyzadertlii biliyosnuz hapin kana karismasi zaman olur oyle he deyince zaten bisey goremezsiniz karistiktan sonrada elinizden bisey gelmezse kendinizden baska suclayack kimse aramayin goturun acile nolur ne olmaz en olmadi ambulans cagirin nebileyim
Amour Feyzadertlii ya nasilda rahatsin yaa.Nasil yani ounuyor. Allah allah nasil analar var ya rabbim.ilaçi normal adam icerken hemen etki etmez bile siz neyin kafasini yasiyorsunuz
Feyzadertlii sebnemrah 1 tane bile degil küçücük bir hap belkide yutmadı agzında dagılmıştı beyazdı alabildigimiz kadar aldık
Mom091 sebnemrah çok pardon mesleğiniz nedir? Bu hanımefendi sizi dinleyip bebeğini hastaneye götürmezse ve Allah korusun bir şey olursa bu vebali taşıyabilecek misiniz? Çarpıntı hapı diyor. Bebek bunu yutmuş diyor. Nasıl bir şey olmaz dersiniz?
Aycayldrm Feyzadertlii ilac onmli bisey biz snaa ne diyelim smdi ayranla yogurtla olcak seymi allah askina
Aselmevailaysena Feyzadertlii ne olursa olsun hastaneye götürün ambulans her şekilde gelir bende 2 yaşındayken amcamın kas gevseticini yalamışım ve 2 ay yoğun bakımda kalmışım midemi yıkamışlar seninki bide tehlikeli bir ilaç. benim sadece ilacı yalamam 2 ayıma ve saçlarıma sebep olmuştu.yine de can senin canin ama birşey olursa o veballe nasıl yaşicaksiniz
GoGirl Feyzadertlii ilacin kucuk ya da buyuk olmasi icerigini degistirmez 112 yi aradiniz mi goturmeseniz bile ? Ben oglum sakiz paketinden kucucuk kagit kopardi diye doktoru arayip goturmus biri olarak siz baya rahat geldiniz belki de ben tuhafimdir ama cocuk ihmale gelmez
MutluMommy Feyzadertlii ya elinizde telefon var buraya soruyorsunuz ara ambulansı yazık yavruma Allah korusun bişey olurda burdan cvp bekleyerek vakit kaybı yaşıyosunz