Eternity Allahım ben burda cinnet geçiricem ya sizi kimler yetiştiriyo boyle? Bu ne cahilliktir? Allahım o çocuğa bir şey olmasın…
Eternity Zezef Ya ne özür diliyosun hak ediyor. İlk kez üzülmeden birine gerizekalı dedim. Bu kadar olmaz, çocuğun sağlığı söz konusu… Kendisi doktor sanki gözlemliyor. Kana karıştığını nasıl görecekse…
MehmetSeliminAnnesi Hap küçükse bişey olmaz diye düşünüyor bu kadın büyük ihtimalle. Ulan en tehlikeli haplar bit kadarlar zaten ortalama 80 kg insanı kendine getiren haplar 10 15 kg bebeğe napar senin haberin va mi???
Eternity MehmetSeliminAnnesi Babam ve kayınvalidem kullanıyor kalp ilacı, minik minik, uyku bastırıyor hemen uyuyakalıyolar, ya bu bebek uyuduktan sonra kötü şeyler olursa? Allahım ben dayanamıyorum posttan çıkıcam
Fatmaduru Ben 1,5 yasındayken küçük aspirin haplardan yutmuşum annemde bişi olmamıstır yutmamıstır demiş çünki kutu yerde ve ben kenarda oynuyormuşum 4 gün sonra annem yatarken beni deli gibi şişmiş halde bulmuş 2 ay yoğun bakımda kalmışım ölüyor muşum tam bir tane doktor beni yaşatmiş ümidi kesmişler ve nolur ambulansı arayın yardım isteyın herşey çok geç olabilir
Omurbuglem Feyzadertlii suan herkes senden cok senın evldın için tedirgin bnce bi jandarma veya ambulans cagırıp götür tedbir senden takdir allahtan bsy yoksada en azındn ögrenilir bsy olduktan snra keşke dememek için sonucta evlat yani dag bayır olsa aşılır götürülür
Melike_duru Feyzadertlii bu düşünmüş halinse düşünmediğin halini hayal bile edemiyorum. Cok rahatsınız cok
Deletedmom379 Feyzadertlii he çok düşündüğün için hap yutan çocuğunu burda doktora götürim mi diye sorguluyorsun. Kimse dört dörtlük değil ama sen tam bı cahilsin 👍 ayrıca o hap yutma durumunda gözlemle demekle yetinen sözde hemşire hangi hastanede ?
kimyageranne Bu ne rahatlık pes valla kanım dondu, Evladını yoldamı buldun be kadın koşsana hastaneye !!!
Adarenn Deletedmom379 öyle gözlemlemeye olurmu EKG çekilmesi gerek tahlilerin yapılması gerek bunuda hemşire çok iyi bilir
Eternity Feyzadertlii Evet gerizekalı benim, biziz hatta. Cahile laf anlatmaya çalışıyoruz. Bebeğinizi gözlemlemeye devam edin, kana falan karışıp karışmadığına bakın (!), umarım başına kötü şeyler gelmez, dualarım onunla. Hemşire de nasıl hemşireymiş yav
Motherofstrawberry Ya sabahtan beri okuyorum ya sabır çekiyorum nasıl rahat birisin sen ya! Az da olsa korkar insan be. Hiç bir hemşire bunu söyleyemez söylemez de doktorlar bile tahlil yapmadan tanı koyamazken hemşire nasıl bunu diyebilir bi düşün istersen? Zaten diğer anneler gerekli herşeyi yazmış sana ne yapman gerektiği hakkında. Gerçekten o bebeğe üzüldüm umarım rabbim korur o yavruyu.