Senemmm11 internete atak haftası hesapla yaz canım çıkıyor ücretsiz bir uygulama var ama bebeğin doğması gereken tairihi yazman gerekiyor doğduğu değil sezeryan yaptıysan eğer erken alıyorlar ya normalde doktor kaçı dediyse en başında onu yazman gerekiyor mesela bana 12 mart demişti ama ben sezeryan oldum 4 martta aldılar ama atak hesabına 12 mart yazıyorum