Handebl Senemmm11 erken ama çıkaran var canım benim ablamın çocuğu 3 aylıkken başladı damaklarda şişmeler 4 aya kalmadan çıktı gazı da olabilir bak daha küçük gaz sanıcısı olabilir youtubeden gaz masajlarına bakıp uygulayabilirsin
Senemmm11 Handebl gaz sorununu atlattık ya maşallah bayadır ilacınıda kullanmıyoruz çıkarıyor rahat rahat. Kendini çok kasıyor böyle nefesini tutarak ağlıyo birşeyden korkmuş gibi ama neden korktu bilmiyorum
Deletedmom5 Handebl yobaz mı diyorlar? Nazar olan bir şey en çok içten sevenlerin nazarı değer ama bence bu 4. Ay atağı