AYLININANNESI2020 Deletedmom414 hayr yanlisin var benim de sutum azdi damla kadar elle saga saga cogalttiim
dios_gokta AYLININANNESI2020 canım anlatirmisin bunu nasıl başardın MasAllah dıyorum sana 🧿 4 .ayda bıraktı 5 bucuk aylıgız ve mama almak maddı manevı cok zorluyor bızı keske sütüm olsa benimde aöa ben hep meme mama gıdıyordum
MoRella AYLININANNESI2020 Maşallah günde 1 litre mi.. Benim de toplasan çocuk 2 yaşına gelene kadar 1 litre yapar :))
AYLININANNESI2020 MoRella evet gunde 1litre bazen 10daikada bir doluyor gogsm elle sagdm icin cabuk doluyor
Aslanmmm Deletedmom414 elle sağımda artıyor makine insan hissi olmayınca azalıyor canm aslında artması ve azalması beyne gönderilen uyarılar nedeniyle
dios_gokta Deletedmom414 ıns sütün bol bol gelır canım aynı dertten bende muzdaribim 4 ayda bıraktı 5 ay 10 gunluk hala arada acaba sutum gelırmı dıyorum ogluma veriyorum bazen memeyı çekmiyor gülüyor meme me napayım bos memeyı dıyor galıba🤣 mama ek gıda gıdıyoruz ama keske emse sütüm olsa dıyorum hep 😔
AYLININANNESI2020 Deletedmom414 evet ama simdi hem emiyor gem sagyorm 3ay 10gunlk amma 10 gubdur emiyor 3ay surekli sagdm
AYLININANNESI2020 dios_gokta canim bana hemsire anlatti ve oyle basladm sagmaya mastitle hastaneye gittim bebegn emmeli dedi mutlaka oda emmeyince rn guzeli elle sag dedi ve oyle tam bosakiyor ayni zamanda kanallar iyice acikilyor youtbda var videolar
_yaseminturann Deletedmom414 hem vakit olmuyor hem de zaten ciddem cok az asla 2,3 saatte bir sağlamam ama yapana helal olsun🌸
Annebal Deletedmom414 8 aydr sagiyrm guzel anne hic merak etme… biliomusun bi kadinin sutunun gelmesi icin dogum yapmasina gerek yokmus o yuzden sutun gelecek emin ol
emelaltnts AYLININANNESI2020 nazar ettireceksin kendine, bi sağmada 300 cc nadir çıkar aman diyim deme her yerde 🌹😁
AYLININANNESI2020 emelaltnts xunki ben sutum keslsn diye gunde 2bardakdan fazla adacayi iciyordm mastit oldgm icin depreeyona girmsdm bi ara atesim cikiyordu Allahin hergunu ve atesin oldgu icinde bebegime bakamaz durumdaydm sutum keslsn diye herseyi yaptm Allah ben kesmeye calistikca artirti ve o an anladm ki Allahin nimeti ben ne yapsam nafile
Minikalyam Deletedmom414 bende süt sağıyorum ama günde 1 veya 2 kere bi geceleri birda sabahları siz nasıl sağım yapıyorsunuz çoğalırmı inşallah çoğalır 🙏
Deletedmom414 Minikalyam bende sabah ve akşam yapıyordum az geliyordu emmediği için bebeğim sütüm artmadı
_yaseminturann Deletedmom414 emiyor emmesine de emmrnin arkasından yine içmesi gerektiği kadar mamayı içiyor memeyi cekiyorum diyelim 5 dk sonra çıldıryor ve mamayı iştahla yiyor ben süt olayını bitirdim artık kafamda ilerde birgün nasip olursa bebe o zamana Allah büyük . Zaten gece emziriyordum ya ben doktor onu da bırak bebek yeteri kiloyu alalamıs ded cenaze zamanı iyice bitti demekki sütüm
Minikalyam Deletedmom414 bende öyle uğraşmktan unuttugum oluyordu şimdi günde kaç kere sağım yapıyorsunuz
_yaseminturann Deletedmom414 aslında elimden geleni yaptım ilaçlar da aldın yemen gerekenleri de yedin suyu da içtin gerisi nasip bence öyle düşünme artık. Ayrıca bak canım anne sütünün telafisi vardır ama stresli gergin bir annesin bebeğine yansıttığı negatif enerjinin gerginliğin telafisi yoktur :) az kaldı ek gıdaya geçince inşAllah telafi edeceksin🌸
Asliyavuz Bende de aynı dert süt gelmedi az geldi mamaya başladık derken memeyi tutmuyor sadece uykuluyken tutuyor bebeğimin en güzel çağları ona süt veremediğim için üzülmekle geçiyor nasıl atlatıcam bilmiyorum 😞