Deletedmom414 emzirme danışmanları da bizim anne sütü vermemizi istiyorlar ama ne şartlarda cocuk büyüttüğümüzü bilmiyorlar sen de mesela teksin bebeğin huysuzken napacan süt mü sağacan onu mu sakinleşintiricen:)
Ben şükür daha iyiyim kuzum alısmaya çalışıyoruz.
Kuzey güne huzursuz başladı balgamı var yarın hastaneye gidicez.
Sizde durumlar nasıl?
Kuzum sana bir sey sorulacaktım iyi denk geldi mama olayını nasıl yapıyorsun günde kaç kez kaç cc kac saatte bizimkisi düne kadar 2 ,2,5 saatte 120 cc bile içiyordu 3 saatte 150 cc ama sanki çabuk acıkıyor bilemedim kilo da almıyor işin garibi hareketli diye