Yesidil merhaba.. benim kızımda da var kafasında kırmızı ve kabarık ensesinde ve göz kapağında da leke gibi onlar düz kabarık değil 2haftalıkken dr a götürdük baktı temiz dedi kafasında ki o kabarık lekeye hemanjiom dedi. Büyürse tekrar getirin dedi şuan 14 aylık ama çok şükür aynı duruyor doğduğunda ki gibi.. ama bazı bebeklerde karaciğerinde iç organlarında filanda olabiliyormuş ekstra röntgen çekti baktı başka yerinde yoktu çok şükür.. sizde bi doktora gösterin derim bakılsın güzelce..