Hsrtgndz Yesidil aynen kuzm haklısın ama bence pek önemli bişey değildir genetik tır bende var mesela. Çocuklarında var erkek kardeşimin oğlu dada var. Benden hepsine geçmiş😁
Yesidil Hsrtgndz hey mşallah;) eşimde de var eşimin gözü renkli hep diyodum inş gözleri sana benzer diye. Gözlrri hariç her yeri babasına benziyo:)
Kagan-89 Ensesinden ayni yerde bizdede var bi geciyo bi tekrardan cikiyor bende doktora sormustum leylek anjiosu 1 yasina gelinceye kadar gecer demisti bu arafa 7 aylik olcaz insallah bir hafta sonra
burcikk Yesidil canım ensedeki leke ben durumda aynısı benim bebeğimdede var yardımcı olurmusun lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Yesidil burcikk canım ensedeki de kafasındaki de gül yani doğum lekesi herhangi bi sıkıntı yok. Eğer kabarık değilse hani böyle su toplamış gibi falan değilse leke imiş. Senin bebeğinin de öyleyse korkulacak bişey yok
Yesidil burcikk yok hayır geçmedi canım ama saçı uzadıkça gözükmüyor en azjndan bende kafaya takmıyorum. :) çok şükür sağlıkları yerinde olsun da
Aelik Benim oğlumda da var 1 bucuk ayligiz hem alninda hem gözünün üstünde hem ensesinde. Doktora henuz sormamistim ama buradaki anneler içimi rahatlattı normal bir durummus demek ki:)
Tomris4646 Aelik benim de oğlumun söylediğiniz bölgelerde var 21 aylık hala geçmedi tomec göz damlası kullananlar olmuş cilde sürülüyormuş deneyen var mı doktor tavsiyesiyle tabi