Yesidil Kızlar bebeğümin kafasında doğduğundan beri gül var ensesinde de kırmızılık var ama sanki gün geçtikçe büyüyo ensesindeki de dağılıyo gibi geliyo bana eşim kafası büyüdükçe o da büyüyodur korkma diyo ama başına gelen varsa normal mi acaba? Dağılması sonradan geçer mi doktora götürmelik bi durum var mı sizce
Depresif_polyanna Yesidil doğduktan sonra kontrol ettirmediniz mi hiç? Genelde doktorlar doğum lekesiyle Doğan bebeklerden ultrason istiyorlar kontrol amaçlı. Siz yine de doktorunuza bir sorun, içiniz rahat etsin.
Deletedmom11 Yesidil benim kızımın gözünün üzerinde ve ensesinde vardı. Doktor hemanjiyom, birçok bebekte olur zamanla gecer dedi. Gözündeki 4. Aya doğru kaybolmuştu, ensesindeki hala duruyor 15 aylık. Ama bizim doktorumuz bir soru yok dedi sizin dotorunuz ne diyor
Sumeyyelan Yesidil aaaaa bizimde aynı hamileyken Gül koklama demişlerdi tabi hurafe ondan olduğunu düşünmüyorum aynı ensede saçların altında var pembemsi lekeler 6 aylığız şuan ama büyümedi hiç aynı duruyo hiç bir doktorada sormadım orayada kimse bakmadı
Yesidil mylife_efem ayy şuan yeni uyuttum yarın atarım olur mu? Biliyo musunuz siz kafasının ortasındaki gül ensesinde de kırmızılık var 6. Ayına girmek üzere kızım. Ensesinde saç var çok görünmüyor da ama yarın çekip atacağım.
Yesidil mylife_efem Amour https://imgyukle.com/i/5SeIwY https://imgyukle.com/i/5Se51q Anca bu kadar çekebildim ama belli oluyor az çok
Yesidil Depresif_polyanna yaa hiç öyle düşünmedim. Eşimde de gül var genetikdir diye hiç doktora bile sormadım açıkçası ama şu aralar büyüyor gibi geldi bana o yğzden merak ettim olmadı doktora giderim tabiki
Yesidil Deletedmom11 hiç doktora falan sormadım açıkçası doğum lekesidir aynısı babasında da var ondandır diye düşündüm ama şimdi sanki kırmızılıklar biraz daha büyüdü gibime geliyor o yüzden sorayım istedim
Yesidil Sumeyyelan bende gül falan koklamadım kesinlikle hurafe olduğunu düşünüyorum. Genetik olabilir çünkü eşimdede var ama bebeğimdeki dağılıyor gibi o yüzden merak ettim ya da saçları dökülüyor da acaba ordaki saçlar döküldü de ben mi yeni farkediyorum bilemedim
CansuFeyyaz Dfghy benim oğlum 3 aylık olucak kafasının arkasında var doktora sorucaktım Bende içimi rahatlattınız
Luisluis Benim kızımda da var ensesinde nokta nokta pembemsi lekeler, hiç bir doktor birşey demedi görmediler mi onemsemediler mi bilmiyorum,ben de sormadım açıkçası
Yenidennn Yesidil hemanjiom, bizimde ensemizde var. Doktor damarla alakasını oldgunu söyledi. Tip dilinde hemanjiom bizlerde ise gül lekesi olarak geçiyormuş. Büyürse tekrar getir dedi bizim hayla aynı duruyor. Isterseniz bi gösterin sizse tedavisi de oluyor onun fotoğraf atarsaniz daha iyi yardımcı olunur.
Sumeyyelan Yesidil aynen hurafe bende asla inanmam öyle şeylere bizim aile de hiç yok mesela neden oldu acaba büyümedi de belki geçer büyüdükçe bakalım sizin genetikse büyümez inşallah öyle kalır aynen saçından fark etmemişsinizdir