Merhabalar bu başlığa yazıyorum ama bişey sormak istiyorum size, 3 ay 10 günlük kızım saçları çok dökülüyor yer yer açıldı tekrar çıkıcak deniliyor başının üstüde konak oldu doktor saf zeytinyağı sürüp bekle yıka dedi, acaba bu aylarda kızımın saçlarını makine ile kesebilir miyiz? Teşekkürler