Hafsa_anne en son saat 22 de emzirip uyutuyorum gece 2 de sağdığım sütlerden biberonla veriyorum uykusunda , sonra sabah altıda acıkıp uyanıyor o zaman emziriyorum tekrar , kendimi hafif kaldırıp emziriyorum uyuyakalmayım diye 😇 zaten beş dk falan emip uyuyor hemen 😇