Maviiii95 ben canim ben hic kucagimsa emziremedim pismanim tek almadigim sey emzirme yastigiydi alsaydim diyorum denemedim de emzirme yastigiyla fakat kolaylik diyorlar hic yapamadim hep yatarak emzrdim suan 7 aylik disarda her ciktigimda yatacagi yer ariyosun hatta "son uc aydirda futbol topu tutuşu"seklinde emziriyorim asiri rahat oğlum internetten bakarsin emzirme seklimize o rahat ama ben rahat degilim😀bir zarari olmamasi icn her emzirmwmde başinin altina yastik koyuyorum canim ben(canta tutuşuda diyolar)