Angel_45 ağzına ben de tıkmaya çalışıyorum ama tam açamıyor ağzını, kavrayamıyor. Belki biraz daha büyümesi lazımdır ama o zaman da silikona alışacak diye korkuyorum ve bir yandan da yenidoğan bebekler nasıl kavrayabiliyor, emiyor, o zaman benim bebeğim de yapmalı ye düşünüp üzülüyorum