Ozgu77 bebegim memeyi guzel kavriyor sukur. Guzel emiyor. Ama bazen bilincli olarak bildigin memeyi cigniyor. Birkac kez sililonsuz emzirsem resmen sonra birkac gun emzirmek dahi istemiyorum aglayacak gibi oluyprum emzirirken. Gogus kalkani philipsin var ama ise yaramazsa diye dusunup para vermek de istemedim. Hangisini onerirsiniz? Ben de su silikonlari atmak istiyorum artik bebegimi normal emzirmek istiyorum