Herkese merhaba 😊 meme ucum çok az var,bebeğim ağzına alamıyor ve 20 günlük oldu. İlk doğduğunda ağzına memeyi almıştı ama sonra alamadı ve silikon uç kullanmaya başladım, emin olamadığım için sağdığım sütü vererek kaşıkla da besledim. Bilemiyorum bu sorunu nasıl aşabilirim ama silikon uçla emziren annelere sormak istiyorum: sütünüz azaldı mı ve bebeğiniz doyuyor mu? Hava yuttuğunu düşünüyorum. Çok sık memede kalmak istiyor. Acaba doymuyor mu yoksa 20günlük olduğu için benden ayrılmak mı istemiyor ayırt edemiyorum. Memeyi alınca da hemen uyuyor ve çok etkili çekmiyor. Ne yapabilirim? Sizler neler yapıyorsunuz? Silikon uca devam mı etmeliyim? Kafam çok karışık. Yorumlarınızı bekliyorum. 💕