Mom62636362 yusuff_ gerçekten mi? 😭 canım sıkıldı şuan, o kadar kullanıyoruz kendimizce dikkat ediyoruz diyoruz bir de
Mom62636362 SeymaBeyza çok teşekkür ederim, benim eşimden yana sıkıntım yok da, anneme söylediğim günden beridir pişman etti beni. Tavsiyeniz için de çok teşekkür ederim
Mom62636362 Mora işte ben parlak zeka olduğum için gittim 240′lı aldım, ikiz olunca 20 günde bitiverdi, daha bugün 240′lı yeni siparişimi iptal ettim 😂
89Kbr Mom62636362 mavi hametan olcak ama iki rengi var sarı işe yaramaazzzz. ya kusura bakma aklıma geldkçe yazdım 🤷♀️
yemekseverdiyetsevmez Mom62636362 canım primanın içeriği çok da iyi değil daha temiz bir içeril bak istersen bezin arasına koyduğun bezin adı nedir bende istiyorum hazır bezlerle içim hiç rahat değil
Mom62636362 yemekseverdiyetsevmez ben müslin bezler diktim iki kat olucak şekilde, üçe katlıyorum onu da, o şekilde tasarlamıştım annem izin vermediği için başka şeylere kullandım hep. Annemin ve kayınvalidemin dediğine göre onlar da çocuklarının altına hep müslin kullanmışlar
kar_kristali Mom62636362 öncelikle geçmiş olsun canım normal beze geçmeyi düşünmüşsün o ıslak bırakır ve iyice azdırır pişiği..annelerinde dediği gibi bez önemli her çocuğun cildi farklı kimisine prima bile yaramıyor… Benim oğlumunda cildi hassastı.. O kadar kötü olduki doktora götürdük.. Dönüş yolunda minübüsteyiz oğlum avazı çıktığı kadar ağlıyor.. Yaşlı Bi teyze neden ağladığını sordu bende söyledim..her kakasını yaptığında ara ara yıkamamı ve zeytin yağını bir tavada ısıtıp dumanı çıkınca soğutup her açmada sürmemi tavsiye etti.. Hiç bir krem iyi gelmemişti oğluma biz çözümü zeytinyağında bulduk.. Oğlum şimdi 3.5 yaşında hamdolsun.. Şimdi kızıma da kullanıyorum
Mom62636362 kar_kristali haklısınız artık deneye deneye öğrenicez hangi bezin yaradığını.. Zeytinyağı tavsiyesi için de teşekkür ederim, marka fark ediyor mu?
Nurlueller kar_kristali size katılıyorum bir makalede denk gelmiştim emiciliği iyi olan bezler pişiği daha çabuk geçiriyormuş. Diğer türlüsü dediğiniz gibi ıslak kaldığından pişiği arttırıyor. Bizde zeytinyağı bu ısıtıp kullanıyoruz çok hızlı iyileşme sağlıyor. Bizde yaşadık bez değişimi yapmamıştık . Travazol+ hamazinc de çok iyi geliyordu. Doktor tavsiyesiyle kullanıyorsun. Ama o sarı uçlu kabarcıklar çıkmaya başlayınca hiç bir fayda etmedi. Çocuk doktoru önce fucicort yazdı geçmezse antibiyotikli krem yazarız dedi. Geçmedi ve başka bir doktora gittim balaban yazdı. Ancak o iyi geldi. Diyeceğim o ki başka bir doktora daha danışın . Tek başına pişik kreminin faydasını görmedik çünkü bu piştikten farlı bir durum
01asaf01 Mom62636362 bezden olabilir ben prima kullanıyordum çok pahalı olduğu için molfix denemek istedim kullandığım gün pişik yaptı.
Mom62636362 01asaf01 ben de yorumlara baktıkça emin oluyorum, ilk pişiği 25 gün önceydi ki o vakitten bu yana molfix kullanıyorum, öncesinde sleepy kullanıyordum, o da hep taşırıyor
01asaf01 Mom62636362 primada hiç pişik sorunu yaşamadım taşma falanda olmadı evet biraz pahalı ama çocuğumun sağlığı daha önemli birde şuan 2 aylık birazdaha büyüyünce başka marka deneyeceğim.
01asaf01 Mom62636362 maddi bir sıkıntınız yoksa primayo deneyin bi derim. Birde pişik popoda falanda değil testisinde sakıncalı biryer doğrusu. Rabbim şifa versin.
Mom62636362 01asaf01 evet beni de bu korkutuyor zaten, Allah muhafaza kısırlık falan olursa, sebep bu olursa çok vicdan azabı çekerim
Aysess38 Mom62636362 çocuk cerrahiye de gidebilirseniz bi gösterin olmazsa ya da tanıdığınız anlayışlı iyi bi doktor varsa fotoğrafını da paylaşabilirsiniz ..aklınjzda kalmasın yani içiniz rahatlasın diye diyorum ..krem konusunda da bende araştırdığıma göre sudocrem çok iyi çok da etkili bizde aldık 🙃
Mom62636362 Aysess38 doktor değil ama hemşire teyzem var, çok güvenirim kendisine onunla paylaşayım, sudocremi tavsiye eden çok oldu mutlaka aldırıcam eşime çok teşekkür ederim canım
Mora @Mom62636362 Bez konusunda bende hala bi karar veremedim yalnız sleepy kullanıyorum şuan sürekli taşıtıyor, napsak? 🧐😁
Mom62636362 Mora sleepy güzeldi ama taşıyor dediğiniz gibi, arkadaşların tavsiye ettiği primayı alıp deneyeceğim ben
Denizlila Kesinlikle zeytinyağı ve pişik oldukça kantaron yağı . Benimde testisleri pişik oldu alt kısmı deri değiştirdi resmen . Kantaron hemen aynı gün iyileştirdi hala kullanıyorum. Mustela aldım hiç iyi gelmedi. Bepantol sensiderm aldık hiç geldi. Sudocrem aldım iyi gelmedi