İyi akşamlar arkadaşlar, öncelikle selamın aleyküm. Benim başımda 25 gündür bir pişik belası var ki sormayın. Bebeklerimden birisinin testisinde sarı sarı kabarcık oluşuyor sonra o deri yumuşayıp kalkıyor ve kanıyor, ardından orası öyle ıslak kalıyor hep. Pamukla yıkıyorum, pişik kremini sürüp öyle altını kapatıyorum. Geçen hafta doktor muayenemizde ise doktor pişiktir, çinko içeren pişik kremi kullanın dedi. O gün testisinin diğer tarafında da oluşmuştu, neyse dikkat ettik geçirdik derken (bu süreçle asla bezini iki öğin vakti kadar bile tutmuyorum, her beslenmeden önce değiştiriyorum, kakasını yapmışsa vakit fark etmeksizin değiştiriyorum) Bugün testisinin büyük bir kısmında sarı sarı kabarcıklar oluşmuş. Resmini çekip eşime yolladım, buraya koyamıyorum mahrem yeri diye. Ama artık korkudan kafayı yiyecek kıvama geldim. Erkek bebek annelerine özellikle sorum, bebeklerinizim testislerinde böyle şeyler oluştu mu acaba? Nasıl geçirdiniz? Gerçekten pişik mi?