Hazalinannesi__ ıslak mendili hastanede kullanmaya başlamıştık orada pamukla zor oluyordu o yüzden kolaymıza geldi daha doğrusu ama bir haftadır sadece pamukla siliyoruz, şuan zeytinyağı deniyoruz, bepanthol ne yazıkki bizde işe yaramadı o kadar, hatta şuan diğer bebeğimin testisinde de kabarcık oluştu. Benim yediğim ne etki edebilir bilemiyorumki, çok cahil hissediyorum bu konuda, çocuklara yetememiş gibi hissediyorum hatta 😩 çarşamba günü doktor randevumuz var inşallah bu sefer daha verimli bir randevu olur bizim için