Zeynep11 Başka bir doktora da gidebilirsiniz ama bazı bebekler gerçekten geç konuşuyor.Yeğenim de öyleydi, ıh ıh diye gösterirdi her şeyi 2.5 yaşındayken,sonra birden bire konuşmaya başladı.Şimdi 6 yaşında,büyük insan gibi otur muhabbet et 😊İnşallah sizin bebeğiniz de öyle olur sonradan açılır ama tabi yine de doktorlardan görüş almak her zaman daha iyidir🌸