Zeynep11 tv kötü bir şey değil canım aç izlet baby tv lolo kids chu chu tv vs şeylerin videolarını izlettim tabi kurtulmak için onu tv önüne hiç bir zaman koymaıdm benim de kimsem yok ne arkadaşım nede ailem sadece dört duvar arkasındayız bir parka çıkarız ondada kimse yok ona rağmen kızım 19 ay olduktan sonra uçlu dörtlü cümleler kurmaya başladı şuna 2 yaşında İngilizce videolar açıyorum izliyor oynuyor sizde öyle yapın hem eğlenceli hem de öğrenecekler sizde eşlik edin tabi ben bunları yapmama rağmen kızım tvyi aylarca izlemedi ikinci doğumumdan sonda bir kez bile aç diye ağlamadı alışmadı herkes alışır dedi ama dediğim gibi kurtulmak için değil sırf öğrensin diye açtım çok da şey kattı sonra kitaplardan anladı beyin ne olduğunu hayvanları gördü taklit yapmayı öğrendi en azından artık ondan anlıyorum ona bakarsan benim erkek kardeşim 2,5 yaşında konuşmaya başlamış tam olarak diğeri de 3 yaşına doğru o yüzden üzülme sen madem yalnızsın doktor problem yok dediyse bir doktora daha götür için rahat etsin diye daha sonra da sana dediklerimi de yapabilirsin eğer istersen herşey kararında çocuklara çok şey katıyor üzülme yalnız diye çocuğum konuşmuyor az konuşuyor deme benim de yalnız bazı çocukların yapısı ile de alakalı bir iki aya kalmaz sular seller gibi konuşur avukat gibi ama Günde 1-2 saat parka gitmenizi tavsiye ederim çocuklardan öyle şeyler görüyorlar ki bu benim kzımı çok sosyalleştirdi onu 1,5 yaşına kadar parka götürmedim diye çok pişman olmuştum ondan sonra olan oldu zaten 🌟 ☺️