Sadece benim kızım mı böyle ya 2 buçuk yaşına geldi neredeyse hala konuşmuyor. Akranları cümle kurmaya başladı bizim ki hala 2 3 kelime oda zor söylüyor. Doktora da götürdük, yalnız olduğu için konuşmuyor dedi. Kitap okuyoruz, tv tabletten uzak tutuyoruz ama yok ilerleme yokk. Sadece git gel bitti gibi basit şeyleri söylüyor anne baba bile demez. Var mı böyle olanlar? Ya da çevresinde olan. Sonradan açıldı diyen. Teselliye ihtiyacım var. .