Batimoms ben de hayatım boyunca hep zayıftım hatta eşim bir erkeğe göre çok uzun sayılmaz, küçükken de hep onu sıranın en önüne koyuyorlarmış diğerlerinden ufak olduğu için 😊 53 kiloyum, doğum yaptım hala aynıyım hamileyken bile 10 kilo aldım 😅 o yüzden çok da tombik ve selvi boylu olmasını beklemiyoruz tabi, sağlıklı olsun o önemli