Asyah- yok canım ben seve seve anlatırım 😊 ek gıdaya başladık, kaşık mama veriyorum içine az muz ezdim çatalla ekledim az da zeytinyağı koydum. Kabak yaptım buharda çatalla ezdim bir kısmını da parmak sebze olarak verdim alerjik bir reaksiyon göstermedi onu rahatça veriyorum. Buna azar azar havuç da koydum onda da bi sıkıntı yaşamadık. Bunları rahatça verdim çünkü alerji yapma ihtimali çok çok düşükmüş. Dün bi çay kaşığının ucuyla yoğurt denedim, kakasında bir sorun çıkmadı cildinde döküntü de olmadı bugün bir tatlı kaşığı kadar vermeyi düşünüyorum, yarın da yemek kaşığı kadar veririm. Böyle böyle az az başladık işte inşallah şifa olur 😊 her verdiğim yemekten sonra emziriyorum da sindirimi kolaylaştırıyormuş. Onun haricinde de bol bol emzirmeye devam 😊