Bende pozitifim arkadaşlar bugün teşhis koyulalı 5 gün oldu 5 gündür tat ve koku alamıyorum daha önce mi aldım su 5 gündür mü var hiç bilmiyorum bebeğimi emziriyorum ilaca başlayalı 4 gün oldu 6 farklı doktordan fikir aldım ve kullandığım ilaçla emzirebilirsin bir sıkıntı olmaz dediler maskemi takıp bebeğimle ilgileniyorum ellerimi sürekli yıkıyorum ve dezenfekte ediyorum mecburum ilgilenmeye çünkü babasıyla çok durmuyor eşimle aynı ortamı paylaşmak zorundayız bebekten dolayı eşimde çift maske takıp benden korunuyor çok zor gerçekten cokkkk