Thenewmom Bilmiyorum negatifmiydim bende eşimden 2 gün sonra başladı. Onun boğaz ağrısı çarşamba başladı ama biz sadece üşütme demiştik. Çok soğuk şeyler tüketmiştik. Bu sürede yanyanaydık tabiki kızımla bile beraberdik. Geçmedi. Sonradan geçtiğini düşünüyorum. Kızım iyi ama, merak etmeyin geçmez size. Biraz uzak durun atlatılır. 🙏🏻