AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom0363 2 kaşık kekik tatlı kaşığı, istediğiniz kadar bal. Afiyet olsun. 🤗 Ne rahatsızlığınız var?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi [silindi] Grip, soğuklagınlıgı, covid hepsine iyi geliyor. Nefes açıyor. Rahatlatıyor balla birlikte öksürül,balgam vs söküyor. Şifa resmen. 🤗
[silindi] momyshark1 kendi şahsi aracınız varsa pandemi hastanesine gidin. Malesef çok yoğunluk var ilgilenemiyorlar biz bile gidip ilacımızı kendimiz almıştık
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom0363 Çok geçmiş olsun. Evet sıcak su. Üzerine dök bardağın ağzını kapat 5 dakika demlensin hava almasın ama çay tabağı kapatabilirsin. Sonra iç bir güzel. Nasılsın?
Mom0363 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tamam birazdan uygulayacağım tarifi. 4. Günüm. Baş ağrım bugün geçti bu sefer de öksürük ve boğaz ağrısı başladı. Allah hepimize şifa versin inşallah
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mom0363 Bende bogaz agrısı olmadı. Ökürükte nadir 🤷🏻♀️ ama o baş ağrısı yok mu? Öldürmez süründürür.
nazo58 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kuzum cok gecmis olsun… biran once tamamen atlatin insallah… Rabbim safi ismiyle sifa versin cumlesine..💜💛🤲