Lalin
mehtap92 ben bebegim 1 yaşında 3 yaş aldım dediğim gibi bebekli ev illa ki sıcak oluyor 2,5 tog yorgan gibi oluyor . Satıcılar bana 6-12 almamı söylediler ama her sene uyku tulumu alacak halim yok 3 yaş aldım haliyle 😂 pişman değilim büyük aldığım içinn ama tog aldım ben