mehtap92 Lalin mehtap92 ben bebegim 1 yaşında 3 yaş aldım dediğim gibi bebekli ev illa ki sıcak oluyor 2,5 tog yorgan gibi oluyor . Satıcılar bana 6-12 almamı söylediler ama her sene uyku tulumu alacak halim yok 3 yaş aldım haliyle 😂 pişman değilim büyük aldığım içinn ama tog aldım ben
Lalin mehtap92 bizim merkezi ısıtma olduğu için geceleri kaloriferleri kapatıyorlar maalesef. Soğuk değil ama serin oluyor. Bir de bir kış diğer kışı tutmuyor bizim evde. 🤦♀️ Neye göre belirliyorlar sıcaklığı bilmiyorum açıkçası. O yüzden mecburen ayına göre deneme yanılma yöntemiyle almak zorunda kalıyorum.
Lalin mehtap92 aynen öyle de anlatamıyoruz işte. Sitede bir kısım gece de yakın diyor bir kısım, genellikle yaşlılar, biz kat kat giyiniyoruz aidat çok geliyor diyor 🤣 valla doğalgazı bana ait olan bir yere taşınayım ahdım var cayır cayır yakacağım 🙈🙈
mehtap92 Lalin 😂😂😂merkezi sistem rahat diye bilinir halbuki hep yanıyor rahatlığı vardır çok garip geldi. Normal çocuklu ev için 1 tog ideal fazlası gereksiz kalınlık 🤷♀️