hayalimgercegim-0910 eviniz şu anda 23 derece ise 1.0 tog çok yeterli. Ensesinin soğuk olduğuna bakmayın. Sıcaklayınca serin, üşüdüğünde sıcak tutma özelliği var. Gerekirse uyurken ateşini ölçün içiniz rahat etsin. 23 derecede 2.5 tog çok fazla. Kızımın tulumunu yıkamıştım, kurumamış. 2.5 tog olanı giydirdim yarım saat sonra ağlaya ağlaya uyandı. Su gibi olmuş. Aşırı sıcaklamış sanırım. Ben 0.2tog giydiriyorum hala, 1.0tog yaş aralığımıza göre bulamadım çünkü, kızım üşümüyorsa sizin bebeğiniz de üşümüyordur merak etmeyin. Eviniz gece de aynı sıcaklık değerinde kalıyorsa bütün kış boyunca içine uzun kollu giydirdiğinizde 1.0tog sizi çok rahat idare eder.