Arasannesi Hemanjiomluminik 9-12 74 cm.benım bebegım suan 70 cm. Sız de ona gore karar verın bence.çünkü enleri zaten genıs her turlu olur
Lalin Hemanjiomluminik internetten alacaksanız ürünün bilgi kısmında yazar. Mağazadan alacaksanız da etiketinde yazar mutlaka. Burada açıklama kısmında 2.5 tog diye belirtmiş mesela. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Uyku-Tulumu/2757263/540878
Hemanjiomluminik Arasannesi aa bizim 6 aylık ölçümde 73 cm di o zaman şuan 7 ay bitti ben 12 18 alayım
Arasannesi Hemanjiomluminik sanırım 1.5 falan denk gelıyormus ben etıketını attım tabı ama 18 ve altında ıcerısıne ınce pıjama badi ile vs 21-22 derecede tek basına gıyılebılır dıyordu
Mathison Hemanjiomluminik Öyle dursa bile tam oluyor aslında, ben 6 aylık aldım misal bu nedir dedim 1 yaşında giyer anca ama oluyor şu an. Hatta daha 5 aylık, öyle iri bi bebek falan da değil olması gerektiği gelişimde.
Hemanjiomluminik Mathison ben de 12 18 ay almayı düşünüyorum. Evet içi dolu diye sanırım çok büyük duruyorlar.1. 5 veya 1.7 tog olsun istiyorum. Ne kalın ne ince