Hemanjiomluminik eğer büyük diye düşünüyorsanız torba gibi olanlar var onlardan bakabilirsiniz, hem kullanım ömrü daha uzun oluyo. Ben doğduğunda almıştım hala kullanıyorum şimdide kışlık alıcam. Üzerini hiç örttürmüyor çünkü çorapsız yatmaları lazım bebeklerin torba olunca hem çorapsız yatmış oluyo hemde sıcak durmuş oluyo😊