Bebilottim Aci Bu ne 4.ay atağıymış yahu. Formda hep okuyup korkuyordum. Oğlum bugün 4aylık oldu. Sarılarak uyuttum bebeğim şuan ayağımda. 1 saattir uyumuyor. Geceleri de hep uyurdu. Anlaşılan bu 4.ay sırası bizde. 😅🤪
Erencinarinannesi Aci oğlum 9 dan beri uyuyor ve ben çalışıyorum sabah 7 de dikilecek ve ben uykusuzluktan bitmiş durumdayım
ikiprensannesii2 Aci evet😔 ben eşimi başka odaya gönderiyorum bebek gündüz uyuyunca yatıyorum ama eşim nerde yatcak geceye kadar çalışıyor zaten
Lina07 Esilyaa 😂😂 bende bu cocuk3 büyüse biran önce de 2 gun boyunca uyucam demistim esime esimde ha uyursun diyordu😂😂😂
Lina07 Aci suan ayağımda sallıyorum 4 uyandi emdi uyumasi geri etrafa bakip duruyor uykum var ama uyumuyorki uyim ya🤦♀️🤦♀️🤦♀️
asliadymn 6 aylığız 11de uyudu sözde 15 dakikada bir uyanıp emiyor. Bir dakika bile uyumadım birde diş ağrısı çekiyorum. Allah hepimize kolaylık versin 🤦🏽♀️
Minikbirkalp Hemde nasıl anlatamam yatsam sanki günlerce uyanmıycakmışım gibi geliyor o derece bide üstüne yorgunluk olunca 🤦♀️🤦♀️
Aci Minikbirkalp sorma kardesim bende oyle hatta esime diyorum bi uyuyabilsem soyle bi gun duzgunce biri baksada kizima ama iste olmuyor belim falan agriyor sabah kalkarken
Minikbirkalp Aci ay ne olucak bizim bu halimiz şuan anakucağında sallıyorum uyusun die benim gözler gidiyor uyumak istiyorum 🙁🙁
Aci Minikbirkalp inatlasiyorlar mi ne anlamiyorum ki biz böyle uykulu olunca uyusunlar diye bakiyoruz onlarda inadina uyumuyor 😅😅😅
Minikbirkalp Aci aynn valla inadına uyumuyorlar sabah 7 den beri uyusa da gözümü yumsam die bekliyorum ama yok 🤦♀️
Esmece Aci Haklısın Canım bende artık aynen öyle bosvermeyi düşünüyorum sen yapınca takdir eden bile olmuyor nasıl olsa insanlar çok gamsız benimde öyle olmam lazim sanırım 💁☺
Aci Esmece canim kim kimi takdir edecekki zaten en ufak bi kusur bulurlar onu sakiz ederler agizlarina bosver sen bebeginle kendinle ilgilen