Benimde hamileligim çok zor geçti sabah zaten uyumazdim oda yetmezmiş gibi agrilarimdan bütün gece otururdum sürekli böyle devam etti şimdi bebeğim 2 aylık ama uyumak mi bize çok yabancı gündüz uyuyor ben ev işi peşinde malum geceleri yine nöbet Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🌹🌹🌹****