Aci 40ı çıkınca düzelir dediler düzelmedi gazı bitsin rahatlar uyur dediler gazıda bitti yine olmadı 4. ay atağı bitince olcak dedim oda bitti diş sıkıntısı var dişini bi çıkarsın artık iyi uyur dedik dişinide çıkardı sonuç 9 aylığız hala uyku yok 2 saatte nir bazen saat başı uyanır 10da zor uyur sabah 5 en geç 6da ayaktayız tabı sabaha kadar 837363 kere uyanıyoruz ben artık pes ettim kaderime razı geldim 😀😀