Doğum yapalı 3 ay oldu. İlk önce dikiş acıları, ıkınmaktan kaynaklı kaslarımın acısı, idrar yaparken acı çektim ve çekmeye devam ediyorum geçmedi hala. Birde bunların üstüne tam 2 ay boyunca makat çatlağıyşa uğraştım ne kalkabildim ne oturbildim tam bu geçti derken üstüne sistit oldum bunun ağrısını çektim. 3 ay boyunca ilişki olmadı tam iyileştim ilişkiye girelim dedik bu seferde içteki yırtıklarımın dikişlerinin ağrısı başladı sanki dikişi atarken ilişki yolunu daraltmış gibi aşırı bir ağrı çekiyorum. Alafranga tuvalete eğildiğimde ya da yere çömeldiğimde dikişlerim patlicak gibi bir basınç hissi ve ağrı oluşuyor. Ben böyle bu acıları çekeceğimi bilseydim valla sezeryan olurdum. Çok çektim ya halada çekiyorum. Ne zaman düzelicem ne zaman biticek bu ağrılar artık dayanamıyorum.