1994ozg canım şimdi doktordan geldim sordum bu idrar tutamama sorununu bazen doğumdan kaynaklı idrar torbası sarkma yaparmış buda idrar tutamamaya sebep olurmuş bol bol kegel egzersizi yapılması iyi olur dedi düzenli kegel egzersizi yap kuzum hem iyileşmeyi de hızlandırıyomuş vajinanın toplanmasına da yardımcıymıi bende bugünden itibaren başlıcam vajina toplansın diye