sariKizim_akKizim Dikişlerimde bı sıkıntım yok çok şükür ilk doğum hiç birşey bilmediğim icin zordu ama ebem sayesinde onuda rahat atlattım.Bide 3. Günü rahim iltihab kaptı o zorladı beni 🥺🥺 hepsinde beni ayağa kaldirana kadar yattım sonrasında hiç yatmadım bebeğime filan kendim baktım maşallah kendime 😆