Dgndrmz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Oğlum Ankaralı olmanın ve isminin hakkını vererek 06/06/2019 da doğdu Ayaz paşam 😍😍
Cennet1212 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aralık 5 te kavuşmam gerekiyordu ama kendisi çok aceleci olduğu için Eylül 10 da kavuştuk 😌
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Cennet1212 Çok erken gelmiş sabırsız minik. 👼🏻 Zorlu bir süreç oldu değil mi? Tekrarını göstermesin Rabbim. Merak ettim erken doğum neyden kaynaklı oldu?
Cennet1212 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Evet oldukça erken ve anlatılmayacak kadar zor acılı günlerdi Allah kimseye yasatmasin 😔 gebeliğim çok sağlıklıydi birgunde doguma gittim Rahim şekli bozuklugundan sezaryanda anlamislardi bebek tutunamadi plasenta düşüp gelince acilen aldilar minigimi
Deletedmom388 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2019’da😍Ağustos’un 27’si saat 08.55🙏🏻Hayatımın en güzel günü o gün artık💝