Papatyaa_ Tuba benim görümce 4 çocuğu var hepsi de sezeryan olmuş, sonuncu bebek riskliymiş görümce kapabilirmiş masada ama maşallaj sapasağlamlar. Ben bitane zorunlu sezeryan oldum beni benden aldı hala daha sırtımda epidual iğne ağrısı var 🤦🏻♀️
Tuba Papatyaa_ Allah korumuş🥺 3 sezeryan sonrası önerilmiyor genelde. Hatta ben almanyada yaşıyorum ve burada üçüncü sezeryanda direk bağlatmayı da teklif ediyorlar ücretsiz bir şekilde.
BernaBulut eylulmin merhaba 🙂 30.05.2020 12.48 doğum yaptım bende bir gün arayla sizinde yasakta olmuş 🙂
eylulmin BernaBulut evet ya. Hem pazardı, hem sokağa çıkma yasağı vardı, hem de şehirlerarası yasak vardı ki hastanem yaşadığın şehirde değildi 😂 bol yasaklı bir gündü lâkin kızım hepsini deldi geçti 😁😁
MrvTp92 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 22.02.2020 🥰 Ama küvözde kaldı tam anlamıyla 30.04.2020 de kavuştuk.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi MrvTp92 Sağlıcakla kavuşmuşsunuz ya ne güzel. 😍 Rabbim hiç bir anayı evladına,evladı anaya hasret bırakmasın. 🙏🏻
Gamzeli AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2018 agustos 10hayatimin en guzel ani 17saatlik seruvenim. ❤️❤️❤️