AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gamze3466 1 gün sonra ben de kızımı doğurmuşum. 😍Ya nasıl gidiyor? Neler yapabiliyorsunuz? Doğum günü nasıl olacak? 🥰
Pnrgrss 23 Nisan 2020 💓🙏🏻 Sokağa çıkma yasağının olduğu bir perşembe günüydü polis otosuyla doğuma gittim 🤦🏼♀️
AyseZerya AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Benim kızda pandemi çocuğu garibim 😁 11 Mart 2020 ♥️ RABBİM evlat sahibi olmak isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşaALLAH ♥️🌸
KaranveAnnesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 25 temmuz 2020 doğumlu annesinin kuzusu. Hepimizin evlatlarını allah bağışlasın
Birdugmeannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hoşgeldi,iyi ki geldi gönlümün başak buğdayı.🌾2 Eylül 2020..Eylül Başak 🖤
Volmine AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 19.08.2019 kocaman gözlü oğlum kirpiklerine hayran kaldığım ay tenli oğluşum iyi ki gelmiş hoşgelmiş🥰🥰💙
MrsG AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ayy az kalmış doğum gününe. Bizim de 2019 un 25 eylülü. 4 günümüz kaldı 1 yaşımıza 😇
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi MrsG Ya evet zaman su gibi geçti. Büyüdüler 🥺❤️ Yeter annem bu kadar büyüdüğün diyorum. Nasılsınız? Neler yapabiliyorsunuz? Doğum günü fikriniz var mı? 🤗 İyiki doğmuşlar ❣️