Tuba Evet öyle oluyormuş benim hepsi kolay oldu çok şükür de 3. Doğumda kendime tamamen geldikten sonra doğum yapmış gibi hissetmedim kendimi hiç ağrım sizim olduğunu hatırlamıyorum zaten eve gelince de kızıma git gel süt sağ çocuklar filan derken hiç canjm aciyor dediğimide hatırlamıyorum.Keske canım acisaydi kızım kuvezde kalmasaydi.Yine çok şükür yanımda rabbim kimseye yaşatmasın ☺️☺️