Mommy_ AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Benim doğum günüm de 30 Eylül ❣️Oğlumu da 20 Haziran 2019 da aldım kucağıma 💙
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mommy_ 30 Eylül’ün yeri bir başka bende.. İyiki doğmuş ve doğurmuşsunuz. ❤️
Mom19 Tuba En kolay doğumum oldu desem.Sadece sakinleştirici ağır geldi onun dışında acıma odaklanamadim zaten kızım kuvezdeydi hiç yatmadım desem yeridir.Surekki kızımın yanına gidip geldim.
Papatyaa_ Tuba benim görümce 4 çocuğu var hepsi de sezeryan olmuş, sonuncu bebek riskliymiş görümce kapabilirmiş masada ama maşallaj sapasağlamlar. Ben bitane zorunlu sezeryan oldum beni benden aldı hala daha sırtımda epidual iğne ağrısı var 🤦🏻♀️
Mom19 Tuba Evet öyle oluyormuş benim hepsi kolay oldu çok şükür de 3. Doğumda kendime tamamen geldikten sonra doğum yapmış gibi hissetmedim kendimi hiç ağrım sizim olduğunu hatırlamıyorum zaten eve gelince de kızıma git gel süt sağ çocuklar filan derken hiç canjm aciyor dediğimide hatırlamıyorum.Keske canım acisaydi kızım kuvezde kalmasaydi.Yine çok şükür yanımda rabbim kimseye yaşatmasın ☺️☺️