Kucukanne06 benim evlilik teklifi yüzüğüm 0,30 karat tam turdu. Orta incelikte bir yüzük, asla kalın durmuyor.
Nişan yüzüğüm 0,10 karat tektaş pırlanta.
İkisi de beyaz altın.
Alyansımız da sarı altın klasik bombeli ince yüzükten.
Hep ince ve küçük taşlı olanları tercih ettim, daha kibar olduğunu düşünüyorum🤗