Emirim21 ek gıdaya başladığımdan beri ara ara pütürlü verdim 6.atın sonuna doğru baktıö çiğniyor bende yumuşak meyveler doğrayıp veriyorum artık meyveleri püre yemiyor çorbaların bazısını çekiyorum yemeklerini püre yapmıyorum artık aslında ben ek bişey yapmadım sadece şu var öğürdüğü an elimi ağzına sokmadım bekledim ağzında çevirmeye çalışıyor o yüzden öğürüyor heöen müdahale etmedim diye de öğrendi lokkmaları ağzında çevirmeyi