Emirim21 5 ay 20 günlükken meyve taşımlarıyla başlamıştık. Cam rende kullanıyordum o zamanlar. 10 gün sonra çorbaya geçtim. Blender kullanıyordum. 6 ayı bitti 7 ye girdi çorbalarını çatalla ezmeye başladım. İyice haşlanınca çok yumuşak oluyor güzel eziliyor. Çorbalarına bazen bulgur bazen köy kuskusu bazen pirinç ekledim. Onlar çatalla ezilmiyor ağzına taneli gelsin diye. İlk başta kuskusu çıkardı çiğnemedi. Sonra yavaş yavaş çiğnemeye başladı. Kahvaltılarını bulamaç yapar verirdim pekmez, yumurta sarısı, lor peynirini. Onları da ayrı ayrı vermeye başladım. Minicik parçalarla. Baktım edebiliyor her gün verdiğim parçaları ufacık büyüttüm. Şimdi 8 ay 20 günlük kahvaltıda omlet ya da krep şeklinde veriyorum. Çorbalarını biraz daha az eziyorum. Yarın ilk defa kıymalı kabak yemeği vericem minik minik doğradım kabağı havucu soğanı. Bakalım sevecek mi?
Yani biraz biraz deneme yaparsanız bebeğiniz de alışacaktır. Püre haline devam etmeniz ilerisi için sizi daha da zorlayacak çünkü.