Asyamelekk ilk ay bilmediğimiz için meme+mama gittik hep hipp kullandım ikinci ay bebeğimle yanlızdım ve fark ettim ki gerek yokmuş kulağımı etrafa tkadım ve bebeğimi sürekli emzirdim
Artık sadece gece rahat uyusun diye 22:00 de uyuttuğumda 120 cc mama veriyorum🙏🏼
geri kalan tüm zaman emiyor mama yok🙏🏼🌸