Masalikoo tabiki doner,ozellikle 3-4 aylikken meme reddini hemen her anne yasiyor.azimli ve sabirli anneler bunu asabiliyor.kolay bir surec degil kabul,herkes gogusleyemiyor.yipratici bir durum.ama benim yapimda da vardir kafama koydugum sey rabbimin izni ile elimden kurtulamaz.misal kayinvalidem iki cocugunuda 4 aylik emmiyor diye biraktirmis o zaman tabi boyle bilgiler yokmus emmiyosa emmiyodur diyip birakiyolarmis.bebeklerin bu atak doneminde de cogunlukla bu yasaniyor,kimisi 15gunde duzelir,kimi 2 ayda,ben dile kolay 6 ay ugrastim ama degdi 3,5 yasina yakin emdi.bi kere inanin o sipa TEKRAR EMECEK🥰supheniz dahi olmasin…hee bu arada etrafa kulaklarinizi tikayin,o birakmis,o daha emmez,o bidaha almaz bunlari hic duymayin👍