HappyKids Süt üretimini değil de kalitesini korumak da önemli.Ben et sebze dengesini kuramadığımı düşündüğüm için lactamil içiyorum.Bebeğim 14 aylık.Dereotu,incir,üzüm,tahin veee aşure yiyorum.Not:Aşure biraz tehlikeli kilo açısından ama ne yapayım ,seviyorum!:)