Anesa Ask_kokulu_yavrum hayır demek istediğim şuydu olk dozu yaptırdık biz ikinci dozu yaptirmasak bir sorun olmaz mı o açıdan sordum kafam karıştı da🤷🏻♀️
Ask_kokulu_yavrum Anesa pekiştiricidir 2. Doz koruyuculuğunu tamamlarsın ama tamda korumuyor zaten aşı hastalığın seyrini azaltıyor ben yaptırmayı düşünmüyorum çocuğum acılar içinde kıvrandı
Mucizem_0809 Hafsamm yaptırılsa tabikide iyi olur ben yaptırmadım çünkü çok kusuyodu damla olduğundan dolayı doktor yapmayalım boşa gidicek dedi ki odasından çıkar çıkmaz gene kustu
GizemHazal Hafsamm eğer yaptırmaz ve zehirli ishal olursa bebeğiniz sonuçları çok kötü olabiliyor onun sağlığı dah önemli bence yaptırın
iki_erkekannesi31 Aşı karşıtı olduğum için değil yaptırmak istemediğim için yaptırmadım. Diğer aşıları tam ama ilk oğlumda da bunda da yaptırmadım.
Elifduru11 Deletedmom388 benim kızım dört aylık yaptramazmıyım artık doktorumuz hiç bahsetmedi bu aşıdan
Gizemta Kubra066 doktorların görüşleri ve takip ettikleri yayın okudukları makale ve buna ayırdıkları mesai farklı olabiliyor.. söylediğiniz genel olarak doğru bir bilgi ben doktorla yaşadığım diyaloğu aktardım sadece 2. dozu ise yaptırdım..
Kubra066 Gizemta doğru söylüyorsunuz doktordan doktora da değişiklik gösterebiliyor. Ama yaptırılması en iyisi bence
Dadam Hafsamm yaptırsanız iyi olur. Belirli bir süresi olan aşı olduğu için sonradan keşke demezsiniz.
Adanurymn Hafsamm bence sart ben yaptırdım hep diyorum 300 liradan kacarken kac 300ler gider tedavisi icin