Hafsamm ilk çocuğuma yaptırmadım ama cook pişman oldum 2bucuk yaşında virüs kaptı bir sabah kusma ile uyandi ama 10 dk da 1 ve bu siklasinca ateste baslayinca kostum randevu almadan doktoruna sagolsun hemen aldi bizi 1gece yattik hastanede 3gun su bile içmedi hep kustu ıshal bir yandan ilaçları bir ise yaramıyordu içtiğini kusuyordu fitil etki etmiyordu kizimda huysuz hastanede durmuyirdu eve geciyirduk fenalasinca yine hastayeye biz serum takilip igne yapiliyordu serumlarla ayakta kaldı yavrum gözünün önünde günlerce eridi kemikleri sayılır oldu zayıflamamak 5.gün kusması durdu ufak ufak meyve püreleriyle yemek vermeye başladım. Kesinlikle yaptırın 2cocuguma yaptıracam insaalah 2.aydayız ay sonu kontrolünde doktoruyla ne zaman yaptirabilecegimizi gorusecem